شیوع ویروس کرونا وایجادگسترده مرگ ومیر غیرمترقبه باعث تاثیر
منفی زیادی بر فعالیت ماانسانها داشته است که درزیر به بررسی
این اثرات درعرصه بازاریابی دیجیتال می پردازیم:
تهدیدی برای کنفرانس های بازاریابی صنعتی
Tom O’Regan ، Madison Logic
کنفرانس های صنعتی خط هزینه شماره ۱ یا شماره ۲ در بودجه بازاریابی برای شرکتهای سازمانی
هستند. این رویدادها برای تولید و ایجاد مشتریان جدید مورد استفاده قرار می گیرند . اما مهمتر از آن ، در
این محیط کالاهای تجاری محصولات موجود را حفظ کرده و رشد می دهند. تنظیم موفقیت تیمهای بازاریابی
و فروش در اجرای رویدادهای مجازی و تعامل دیجیتالی ، تفاوتی در حفظ نرخ رشد در سازمانهایشان
خواهد داشت. با توجه به استراتژی صحیح متمرکز بر مشتریانی که بیش از همه اهمیت دارند ، معتقدیم
سازمان ها می توانند از این محیط جدید استفاده کنند و حتی برتری بالقوه داشته باشند.
درباره این سایت